بازرگانی هاردوایر

سیم بکسل, زنجیر, جرثقیل سقفی

مشخصات بلبرینگ های خود تنظیم دو ردیفه

این بلبرینگ خود تنظیم دارای دو ردیف ساچمه است که در شیارهای داخل مسیر جداگانه در کنار یک حلقه مشترک کروی بیرونی کار می کنند. مسیر بیرونی کروی حلقه و شافت داخلی را قادر می سازد تا نسبت به عضو بیرونی مسابقه منحرف شود ، علت این امر این است که ساچمه ها نه تنها بین مسیرهای اطراف و اطراف آنها می غلتند بلکه در طول مسیر مشترک دایره ای خارجی قرار دارند. بنابراین خاصیت خود تراز رولبرینگ به طور خودکار هرگونه انحراف زاویه ای شافت را به دلیل خطاهای نصب ، شلاق یا نشست محل تنظیم می کند. همچنین از تحمل خمش بر روی میلگرد جلوگیری می کند. ظرفیت بار شعاعی برای رولبرینگ خود تراز یک ردیف به دلیل شعاع بزرگ مسابقه کروی بیرونی که باعث ایجاد تماس ساچمه و شیار بسیار کمی می شود ، قابل توجهی کمتر از رولبرینگ شیار عمیق است. این محدودیت با داشتن دو ردیف ساچمه متناوب برای جبران کاهش سطح تماس ساچمه حل شد.


توجه داشته باشید که از بلبرینگ های خود تنظیم دو ردیف استفاده نمی شود زیرا بارهای شعاعی بین هر ردیف توپ با انحراف شافت دوره ای به طور ناهموار توزیع می شود. از آنها برای پشتیبانی از شافت متوسط ​​پروانه ، نیم شافت و هرجایی که احتمال انحراف زیاد شافت وجود دارد استفاده می شود.

رولبرینگ غلتکی استوانه ای تک ردیف  در این طراحی رولبرینگ غلتکی ، غلتک ها توسط فلنج هدایت می شوند ، یکی روی حلقه داخلی یا بیرونی مسیر. حلقه دیگر به طور معمول فلنج ندارد. در نتیجه ، این رولبرینگ ها بار محوری نمی گیرند و در واقع اجازه انحراف محوری نسبی شافت ها و محفظه رولبرینگ ها را در محدوده خاصی می دهند. این رولبرینگ ها می توانند بارهای شعاعی بیشتری نسبت به رولبرینگ شیار اندازه معادل داشته باشند و در برخی از کاربردها هر دو رینگ داخلی و بیرونی دارای فلنج هستند تا بارهای محوری بسیار کمی را در خود

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بازرگانی هاردوایر

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

سیم بکسل، زنجیر، جرثقیل سقفی، اتصالات سیم بکسل

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ماه قبل