بازرگانی هاردوایر

سیم بکسل, زنجیر, جرثقیل سقفی

تفاوت فیلتر سپراتور موتور دیزل و کمپرسور

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بر روی موتور های دیزلی و همچنین بر روی کمپرسور های صنعتی از نوعی فیلتر تحت نام فیلتر سپراتور استفاده می شود. با این وجود ساختار و کاربری فیلتر سپراتور اتصالی بر روی موتور های دیزلی با نمونه مصرفی بر روی کمپرسور های اسکرو کاملا متفاوت می باشد.

از فیلتر سپراتور بر روی موتور های دیزل برای تصفیه گازوئیل استفاده می شود و در واقع نوعی فیلتر گازوئیل می باشد. با این تفاوت که فیلتر های گازوئیل طرح قدیم تنها قابلیت حذف ذرات جامد معلق را داشتند حال آنکه فیلتر های سپراتور بصورت فیلتر سپراتور آبگیر گازوئیل با قابلیت جدا سازی آب از گازوئیل تولید می شوند. فیلتر سپراتور موتور دیزل اغلب بصورت پیچی و بر روی موتور های دیزل دویتس، کامینز، کاترپیلار، پرکینز و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلتر سپراتور مصرفی بر روی کمپرسور های اسکرو در واقع فیلتر تفکیک کننده روغن از هوای فشرده در خروجی کمپرسور ها می باشد. در فرایند فشرده سازی هوا در پره های پمپ اسکرو کمپرسور هوا فشرده می شود که این فرایند نیاز به روانکاری با روغن داشته و در نتیجه قطرات ریز روغن معلق در هوا افزایش پیدا می کنند. فیلتر سپراتور روغن از هوای کمپرسور بصورت استوانه ای و اغلب کارتریجی بسته می شود اما دارای قیمت بسیار بالاتری از فیلتر های آبگیر معمولی بوده و ترکیبات کارتریج آن نیز کاملا متفاوت است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بازرگانی هاردوایر

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

سیم بکسل، زنجیر، جرثقیل سقفی، اتصالات سیم بکسل

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ماه قبل